Rezultate Tabere studențești 2017

 
 

Lista studenților care beneficiază de tabere studențești se poate vizualiza în următorul document:

Rezultate Tabere studențești 2017

 
 

Ciel Academy

 
 

  • Când?
Iulie – August (8 seminarii practice, 1 seminar/săptămână)

• Unde?
Sălile de curs ale CIEL România - Bulevardul Unirii, nr.11, sector 4, București

• Cine poate participa?
Studenții din anul III și IV ai Facultății de Management, Inginerie Economică în Agricultură și Dezvoltare Rurală și masteranzii specializării Management și Audit Intern.

Puteți descărca întreaga broșură de aici.

 


Atelier aplicativ Agricultura inteligentă

 
 

 

Sesiune specială de restanţe master

 
 

În atenţia studenţilor la master ANUL II vă informăm că în perioada 22 – 26 MAI 2017 se organizează sesiune specială de restanțe.

 

Sesiune specială de restanţe licenţă

 
 

În atenția studenților ANULUI IV (ambele specializări) vă informăm că în perioada 22 – 26 MAI 2017 se organizează sesiune specială de restanțe.

 

PROMOVĂM ÎMPREUNĂ Agro-Afaceri cu Gust Românesc!

 
  

A 2-a ediție a evenimentului studențesc ”PROMOVĂM ÎMPREUNĂ Agro-Afaceri cu Gust Românesc!”

15 decembrie @ 09:00 - 12:00

Avem deosebita plăcere să vă invităm, să ”votăm” de această dată cu studenții noștri, de la Facultatea de Management, joi, 15 decembrie, de la ora 9,00, la cea de-a 2-a ediție a evenimentului studențesc, având ca motto: ”PROMOVĂM ÎMPREUNĂ Agro-Afaceri cu Gust Românesc!”.

O manieră, spunem noi, ”altfel” pentru felul cum înțelegem să ne pregătim pentru viitorul nostru: activități în cea mai mare măsură practice, atractive, mobilizatoare și utile și după un program mai flexibil pentru tinerii studenți ai Facultății și Universității noastre, viitori antreprenori în domeniul agribusiness.

Toate activitățile pe care le desfășurăm au scop didactic, promovăm în fiecare an produse agroalimentare românești, oferte locale reprezentative, în cadrul unor echipe de lucru – vă promitem o atmosferă ”încinsă”, de creație și inspirație, dar și de sărbătoare, cu standuri amenajate de studenți, costume populare, dansuri, surprize si momente inedite pregătite de echipe (am aflat că o echipă s-a deplasat, special, peste hotare, ca să promoveze cât mai bine produsul miere… nu am știut nimic, am rămas fără cuvinte!). Un format cu care am ieșit deja în lume și se bucură de succes, judecând după mesajele și feed-back-urile primite, nu doar de la studenți – personal, sunt uimit de determinarea și creativitatea cu care se implică, conlucrează și obțin performanțe cu care nu putem decât să ne mândrim.

Conf. univ. dr. FRONE D. Florin

 


Top Agribusiness 2016

 
  

Vineri, 11 noiembrie2016, va avea loc Gala Premiilor Top Agribusiness 2016, eveniment organizat de Facultatea de Management, Inginerie Economică în Agricultură și Dezvoltare Rurală și Asociația Universitară FarManagement, cu sprijinul partenerilor noștri - companii prezente în agribusinessul românesc: Agriso, Bancpost, Caussade Semences, Monsanto, Net Agro, Pioneer, Syngenta, Timac Agro, Valsi şi partenerii media Agro-Financiar și Agrointeligenţa.

Premiem excelența și considerăm că aplicarea tehnologiilor novatoare și a managementului performant sunt principalele elemente care contribuie la obținerea rezultatelor meritorii ale oamenilor de afaceri din agricultură.


Burse sociale

 
  

Pentru mai multe informații despre acordarea burselor sociale vizualizați următorul document: Burse sociale (pdf)


Obținere brevete de turism

 
  


Cazare Octombrie 2016

 
  
 
 

* Studenții care optează pentru unul dintre pachetele de cazare și masă vor fi scutiți de plata în avans pe 3 luni a regiei de cămin.

Cazările pentru studenții din anul I, înscriși în sesiunea iulie 2016, vor avea loc în perioada 01-02.10. 2016, în intervalul orar 8:00-18:00, la Serviciul Campus Studențesc.

Fetele vor fi cazate în căminul A2, iar băieții în căminul A1.
Camerele sunt de 4, 5 sau 6 locuri, în funcție de numărul cererilor înregistrate. Plata se face în avans pe 3 luni, după cum urmează:

  • 4 locuri în cameră: 160 lei/lună/pers. x 3 luni= 480 lei
  • mai mult de 4 locuri/cameră: 120 lei/lună/pers. x 3 luni= 360 lei

Studenții care sunt orfani de ambii părinți, proveniți de la centrele de plasament sau studenții care au un părinte cadru didactic beneficiază de reducere 100% la plata regiei de cămin în condițiile prezentării copiilor de pe certificatele de deces sau a unei adeverințe de la școală, semnată de conducerea instituției de învățământ și avizată de inspectoratul școlar.

Pentru obținerea unui loc de cazare în cadrul căminelor studențești ale USAMV București este necesară depunerea unei solicitări în acest sens către Direcția Campus Studențesc după cum urmează:

  • Pentru studenții de anul 1, licență , masterat și doctorat, această solicitare se va evidenția în cadrul cererii depuse la înscriere;
  • Pentru studenții care locuiesc în cadrul căminelor studențești, solicitarea se face în baza formularului „Cerere precazare” depus la administrația căminului;
  • Pentru studenții care nu au locuit în cadrul căminelor studențești (exceptând anul 1- licență, masterat și doctorat), solicitarea se va depune la Directia Campus Studențesc din căminul A4.

Documente:

  1. Cerere precazare
  2. Contract de închiriere spațiu cămin

Direcția Campus Studențesc
Adresa: Bd. Mărăști nr. 59, sector 1, București
*Direcția se află în Campusul Agronomie Herăstrău, cămin A4.

Persoană de contact:
Ing. Petre LOSPA
Director Campus Studențesc