BURSE SOCIALE ÎN ANUL UNIVERSITAR 2021-2022

 
 

ACTE NECESARE PENTRU BURSE SOCIALE – 2021/2022

 

Studenţii integralişti/promovati care au situaţii sociale deosebite pot TRIMITE ONLINE (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. pentru IMAPA, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. pentru IMAA și IEA, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. pentru Master) la Secretariatul facultăţii acte care justifică situaţia respectivă, în vederea obţinerii unei burse de ajutor social. Aceste burse se acordă ANUAL. La Actele justificative se va anexa la o Declaraţie de bursă ce va putea fi descărcată de pe site-ul Facultății.

Se încadrează în categoria “Bursă de ajutor social“ studenţii ale căror venituri lunare nu depăşesc un salariu minim pe economie – NET DE 1386 LEI membru de familie pe lunile iulie, agust, septembrie 2021.

“Bursa de ajutor social” se acordă în ordinea crescătoare a venitului pe membru de familie şi în limita bugetului alocat.

 

ACTELE NECESARE În funcţie de situaţia familială:

  • 1. Adeverinţă cu salariul cu venitul NET al susţinătorilor legali (părinţi,soţi, tutori), pe ultimele 3 luni (IULIE, AUGUST SI SEPTEMBRIE 2021);
  • 2. Taloane de pensie ale susţinătorilor legali, pe ultimele 3 luni;
  • 3. Taloane de alocație frați/surori + adeverinte scoala cu mentiunea daca primeste bursa;
  • 4. Adeverinţe cu veniturile din spaţii închiriate (ANAF cu specificatia pe cate luni este calculat venitul menționat în adeverință pentru fiecare membru din familie);
  • 5. Adeverinţe cu veniturile din agricutură;
  • 6. Adeverinţe de la fraţi (surori) care sunt elevi sau studenţi (facultăţi de stat) la cursuri de zi;
  • 7. Certificatele de naştere (copii legalizate) ale fraţilor (surorilor) preşcolari, sau ale propriilor copii;
  • 8. Certificatele de deces ale părinţilor pentru orfanii de ambii părinţi;
  • 9. Adeverinţe pentru studenţii care provin din casele de copii sau plasament familial;
  • 10. Hotărârea de divorţ a părinţilor, în copie (dacă este cazul);
  • 11. Declaraţie de la notariat, în cazul în care mama/tata casnic;
  • 12. Hotărârea judecătorească de înfiere, pentru studenţii aflaţi în această situaţie;
  • 13. Hotărâre judecătorească pentru un membru din familie cu handicap, aflat în îngrijirea familiei;
  • 14. Ceritificat eliberat de Comisia pentru aplicarea Legii 41/1990, care atestă calitatea de “Luptători pentru victoria Revoluţiei Române din Decembrie 1989” sau “Erou martir” pentru student sau pentru părinţi, certificat însoţit de brevet semnat de Preşedintele României;
  • 15. Certificate medicale eliberate de Spitalul studenţesc şi vizate la Dispensarul universităţii pentru studenţii care suferă de următoarele boli: TBC, diabet, boli maligne, sindromul de malabsorbţie, insuficienţă renală cronică, astm bronşic, epilepsie, cardiopatii congenitale, hepatită cronică, glaucom, miopie gravă, boli imunologice, cei infestaţi cu virusul HIV sau bolnavi de SIDA, sponditilă anchilozantă sau reumatism articular.

 

 

TERMEN DE DEPUNERE A CERERILOR: 22.10.2021

TOȚI STUDENȚII AU OBLIGATIA SA FIE INTEGRALIȘTI / PROMOVAȚI PE ANUL UNIVERSITAR 2020/2021